47,1% Para la Formula 1

14:18:00


Siguen los buenos resultados para las emisiones en T5 de Fórmula uno. Tanto el previo como la emisión resultan impecables. Me llaman mucho la atención los microespacios que le dan agilidad al pack. En este caso me quedo con las caras que ponía Alonso mientras conducía el Mercedes SLR con Antonio Lobato de copiloto. Parecía un niño con una Playstation (foto). Lo que ha pegado el típico bajón "second edition" ha sido el Dutifrí de Sardá 16,6%. No me extraña, la tele no perdona, y los personajes que aparecen ,aunque espontáneos, no siempre resultan graciosos o tienen la suficiente telegenia.
(English):The good results continue for the emission in T5 of Formula one. Both the previous one and the emission turn out to be impeccable. They are called me very much the attention the microspaces that give agility to the pack. In this case I remain with the faces that Alonso was putting while he was leading the Mercedes SLR with Antonio Lobato of co-pilot. He was looking like a child with a Playstation (photo). What has given the typical bassoon " second edition " has been the Dutifrí de Sardá 16,6 %. It does not surprise me, the TV does not excuse, and the prominent figures who appear, though spontaneous, not always they turn out to be graceful or have the sufficient telegenia.

You Might Also Like

0 comentarios

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images